Gece Gunduz Dizisi Dizi Müziği

Uzun ince bir yoldayım
Gidiyorum gündüz gece
Bilmiyorum ne haldayım
Gidiyorum gündüz gece

Dünyaya geldiğim anda
Yürüdüm aynı zamanda
İki kapılı bir handa
Gidiyorum gündüz gece

Uykuda dahi yürüyom
Kalkmaya sebep arıyom
Gidenleri hep görüyom
Gidiyorum gündüz gece

Kırk dokuz yıl bu yollarda
Ovada dağda çöllerde
Düşmüşüm gurbet ellerde
Gidiyorum gündüz gece

Düşünülürse derince
Irak görünür görünce
Yol bir dakka miktarınca
Gidiyorum gündüz gece

Şaşar Veysel işbu hâle
Gâh ağlaya gâhi güle
Yetişmek için menzile
Gidiyorum gündüz gece



Aşık Veysel ŞATIROĞLU



gece gündüz dizisi müzigi - UZUN İNCE BİR YOLDAYIM,Uzun İnce Bir Yoldayım Türküsü sözleri, Aşık Veysel türküleri ,Uzun İnce Bir Yoldayım Türkü sözleri,Uzun İnce Bir Yoldayım Türküsü dinle Uzun İnce Bir Yoldayım indir,Aşık Veysel türkü sözleri, Uzun İnce Bir Yoldayım dinlemek , bedava Uzun İnce Bir Yoldayım dinle,online Uzun İnce Bir Yoldayım dinle Aşık Veysel tüm türküleri,notaları,hikayesi sözü mp3 müzik müziği video yükle music mp3 download Uzun İnce Bir Yoldayım indirme mp3 indir online Uzun İnce Bir Yoldayım türküsü dinle Uzun İnce Bir Yoldayım türküsünü dinle indir radyo yöresel turkish music turc musique folk ecoute turquie eski songs

Hiç yorum yok: